Sarperinannesi Merhabalar çalışan biri olduğum içim bu sabah 37. Haftaya kadar çalışır raporumu açtırdım 🙏 ilk haftalarda bu zamanlar hayal gibi gelirdi, sanırım yavaş yavaş sona doğru geliyoruz 😌 siZler bu süreçte çalışmayı Mı yoksa 32. Hafta itibariyle izne çıkmayı mı tercih ettiniz?
Sil12 Sarperinannesi ben de 32 +4 Zorlanmiyosan çalış ama evde oturup dinlenmelisin doğum yaptığında da yorgun olacaksin
arkesophia Sarperinannesi benimde haftaya pazartsi 32 hersabah işe giderken 32de alcam diyorum akşam olunca 35de almaya karar veriyorum bakalım napcam 🤷♀️😊