Deletedmom52620 ya kaka olayi cok karisik disardan anlasilmiyor falan ama cocugun her an yapma ihtimali var 35 36 haftalarda da dahil. E ben bunh stres edip takamam , bana neler diyorlar hamilelik basindan beri ama ben evladimi biliyorum bitti yani kimse bana cocugumu anlatmasin , yuksek ihtimalle oda aglak bisi olmak istemeyip aslan icin bekledi. Devlette once suni deneyecekler , olmazsa sezeryan diyecekleri icin istiyorum