Merhaba kızlar mart ayında dış gebelik geçirmiştim bi kaç gün önce tekrar hamile olduğumu öğrendim
Değerlerim daha yüksek fakat kahverengi kanamam çok varmı bu durumu yaşayıpta ilerleyen dış gebelikten sonra çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan. Bu arada 6. Haftadayız kese görünmedi dr 1 hafta sonra gel dedi yarın başka dr gidicem dua edin 🙏🏻😪