2014 Merhabalar, aranızda idrarda protein yüksekliği çıkan oldu mu? Doktor saşe verdi ama kullanmakta tereddüt ettim enfeksiyon için uygulandığını biliyorum. Protein yüksekliği için de faydası olur mu? Lütfen cevaplar mısınız
Ahsenmom 2014 Ben bilmiyorum canım üstte kalsın, ama doktor neden faydası olmayan bir şeyi versin ki? Doktorun verdiği ilacı faydalı mı faydasız mi diye yargılamak biraz değişik olmuş
2014 Ahsenmom aile hekimi verdi canım kadın doğum doktoruna sor dedi onu belirtmeyi unutmuşum.Pazartesi günü kadın doğuma gideceğim. Hiç iyi şeyler okumadım forumda endişelendim. Teşekkür ederim fikriniz için
Busemustafa İdrarda protein değeriniz nedir bnde persembe günü verdim +2 çıkmış daha önceki idrarlarda + yazıyordu sadece sorduğumda enfeksiyon kaynakli oluyor demişti doktor ve şase kullandım bnde tek kullanımlık toz. Bitmek bilmeyen bı enfeksiyonum var benimde tam geciyo derken yine başlıyor :(
Busemustafa Ama protein önemli kendi doktorunuzlada görüşün fazlası gebelik için çok sakıncali.. bunuda belirteyim