Bende 34+5 günlük doğum yaptım açılmam olduğu için git gide açılmam ilerliyordu doktor doğum dedi hastanede belden aşşağıya sıcak duş aldım hurma yedim hastanenin koridorunu gezdim bol su içtim sguart yaptım her onları yaptığımda çatıya çıktığımda maşallah açılmam çok iyi ilerliyor dedi her defasında 1 2 cm açılma oluyordu sende deneyip yapabilirsin