Merhaba benim 2,5 yaşında bir sarman kedim var. Dün toxoplazma testi yaptırdım. Maalesef ıgg negatif çıktı. Dr um kedilerden uzak durmam gerektiğini söyledi. Ancak benim vicdanım hiç rahat değil. Çünkü oda benim evladım. Zaten tuvaletini kızım temizliyor. 9 haftalık gebeyim. Hiç bir şekilde temas kurmuyorum. Evde olmasında sakınca olur mu bilemiyorum? Bu konuda deneyimi olanlar yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkürler.