Kleopatra- -MinikveAnnesi- Bende 28+6 yım. Gerçekten çok zor ya sanki göbeğim şişmiş gibi çok yürüyemiyorum öyle aman aman da göbeğim yok şahsen.
Novaa enakcs Yarın 29. haftaya giriyorum. 2 gün önce uzunca bir süre karnım çok sertleşti. Dün nst çekildi bir sorun çıkmadı. Magnezyum kullanımına düzenli devam et dedi doktorum.
enakcs Novaa sertleşme bende epeydir var ☺️ Magnezyum bana da doktorum düzenli içmemde ısrar etmişti ☺️
Iremshn 29+0. Azıcık iş yapınca karnım çok sertleşiyor korkuyorum ve her yerim ağrıyor ödem doldum şiş şişim zaman hemen geçer inşallah 😬
Mlkysf enakcs ayakları aşağıdadır tekmelerini o yüzden altta hissediyorsun benimde karnım normale göre büyük duruyor 31.haftadayım bide minyon tipliyim kendimi zor taşıyorum artık 😀
Cansuu01 enakcs benim de o ağrılarım yok :) kişiden kişiye ya da bebeğin pozisyonuna göre değiştiriyor sanırım ağrıların yeri :)
Kubrakopuz53 eminemre99 Diyetisyene yönlendiriyor takip ediliyor düzelmezse insülin şeker önemli dikkat edin.
eminemre99 Sedavarol neyi canım benim benim açlık kan şekeri 166 çıktı normal şeker de 87 çıktı canım benim
enakcs Birminikcivciv benimde öyle şekilden şekle bürünüyor karnım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️
enakcs -MinikveAnnesi- bende hiçbir yere sığamıyormuş gibi hissediyorum karnım büyük ama 😂 birde nefes alırken daraltı geliyor ne eve sığabiliyorum ne kendi içime 😂
eminemre99 Sedavarol maşallah canım ya benim de bu zamana kadar aç olarak şeker olcuyor iyi çıkıyordu hani 80 li lerde idi .şimdi o şekerli şeyi içtim bir saat sonra gittim yine kan verdim 166 çıktı iki katı oldu anlamadım canım benim ya