benimmdunyamm Aylardır enfeksiyonla uğraşıyorum geçiyor geri başlıyor geçiyor geri başlıyor bıktım artık yani çok korkuyorum bebeğime geçecek hastanede yatacak diye enfeksiyonu olanlar bebeğinize geçti mi yazarsaniz çok sevinirim
enakcs benimmdunyamm benimde var daha doğurmadım geçer mi bilmiyorum 12 veya 16. Haftada tam hatırlayamadım antibiyotik kullandım şuan 29 haftadayız bazen tamamen geçmiş gibi bazen hala biraz var gibi oluyor
smyyanl1 benimmdunyamm canım ben hamileliğimin başından beri çekiyorum bu sıkıntıyı kullanmadığım fitil hap kalmadı geçiçi olarak geçiyor geri başlıyor 33+2 yim şuan aşırı iltihap çıktı gene doktor 6 tane Antibiyotik iğne verdi eğer geçmezse yatışını yapacaz bebeğe geçebilir çok fazla bu iltihap dedi çok korkuyorum bebeğime geçecek diye
benimmdunyamm smyyanl1 insallah geçmez ya benim ki aşırı yüksek değil sadece geçenlerde 3+ çıkmıştı lökosit şuan 1+ çıkmış lökosit 4-6 yazıyor
benimmdunyamm 170217 35+5 canım idrar yolu enfeksiyonu ilaç kullanıyorum geçiyor haftaya tekrar yenileniyor
170217 benimmdunyamm kaç kere antibiyotik kullandın canım bende sürekli enfeksiyon geçiriyorum üç kere falan kullandım içini rahat tut