Hicran-01 canım inşallah bebeklerimize bir şey olmaz Allah’a amanet artık onlar Allah’ım korusun Allah’ım hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah canım benim . Evet bnde de öyle idi hani her ay gidiyorsunncok şükür her şey güzel gidiyordu ne oldu bir den ben anlamadim ama gervekten de şu var karpuz dondurma cok yedim lahmacun yedim hamir işi yedim hani ondan mı diyorum bnde canım benim inşallah geçer bu durumumuz hani gecmesede Allah’ım başka bir şey vermesin inşallah iyi oluruz ne bilim ha korktum bnde buhun gittim canım dahiliye kan verdim pazartesi 3 4 gibi öğreneceğim inşallah inşallah iyi olur canım benim sonuclarimiz sende pazartesi git bakalım dahiliyeye tabi bu arada hamur işi şeker tatlı şeyleri yeme canım benim dikkat et kendine bende merak ediyorum bakalım nasıl olcak bunda gervekten aç olarak gittim hani aç gidelim verelim bakalım ne çıkacak bir iki sonuç çıkmış çok şükür iyi sonucmiz burda şekerin iyi dedi biraz klostrol var ama çok yüksek değil iyi dedi ama önemli olan pazartesi sonuclarimiz o çıksın dedi ona göre bakalım dedi inşallah senin benim herkesin iyi olur .öyle bir araştırdım neden olur şeker yukmeme yapan falan Allah’ım evet veriyor alıyor çok çok yüksek olan hemen kontrol altına alması gerek çünkü bebek için zararlı imiş birden anı ölüm oluyormuş kötü oldum öyle görünce yorumlarda inşallah iyi olur canım benim