Mucizem_00 Hiç kilo almadm bebişler, sizler ne zaman almaya basladnz 😂 Bi yazıda en az 5 kg almanız gerekir diye okudum 😑
miroski_22 Mucizem_00 canım endişe etmene gerek yok hamileligimin ilk 3 ayında 7 kilo verdim şuan 8 aylık hamileyim ve sadece 2 buçuk 3 kilo civarında aldım bebegimin kilosu gelişimide en başından beri hep haftası ile uyumlu
Nilda_mom Mucizem_00 34 haftalik hamileyim yarim kilo aldim sadece kendime. Bebek 3e yaklasiyor. Oncesinde 6 ay kustum 8 kilo verdim kendi kilomu geri aldim. Illa 5 kilo almalisin diye bitsey yok. Dogum sonrasi kendi kilondan daha az da olabilirsin ama bu sagliksiz oldugunu gostermez. Biz cok saglikliyiz cok sukur. Ama su da net 20 kilo almak vucuduna cok ciddi bir yuk bindiriyor ama aldin diye de bebegin ya da sen sagliksiz olmuyorsun. Hayat kaliten, konforun azaliyor sadece
Eczacianni Benim doktorum 18. Haftada kontrolümde 5 kilo aldığım için kızmıştı ve hiç kilo almamış olman gerekiyordu dedi. Gerçekten de çok hızlı alıyorum kiloyu yani almamış olman iyi bişey😂
Mucizem_00 Eczacianni işte onu bilemedm bebe alıyor galiba bende tık yok ama ekmek vs gömülen biri de degil ıvır zıvır belki de ondan ama bünyesel bizim sanrm annemde öyleymiş ama bilemedm, Bi yandan kendimi avutuyorum ama normal dogum ihtimali yüksek olur diye 😂
Mucizem_00 miroski_22 şmdi bu kilo almayan anaların Bi tık normal dogum ihtimali daha yükskw sanırım bünyesel bişy acaba onla ilgisi varmıdor
Ebruliya Mucizem_00 ilk hamileliğimde 30. İkincide 28 kg aldım. İkisinide normal ve kendi sancimla doğurdum 😁 3. Yolda 17 haftalık 3 kg aldım. Kilo almayanlara şaşırıyorum dikkat etmeme rağmen kilo alıyorum 😣 bünye meselesi bence
miroski_22 Mucizem_00 Valla bilemiyorum canım ben kilo alma ile pek alakalı olduğunu da sanmıyorum ama oladabilir tabiki benim de şuan bebegim bas geliş pozisyonunda normal doğum olacak gibi gözüküyor şimdilik ama cati muayenesi falan olmadım daha tabi
Eczacianni Mucizem_00 yok yok normal merak etme😂benim annem de toplam 9 kiloyla doğuma gitmiş ama ben sşimdidrn 10 kilo aldım 26dayım hahahahahahah
Mucizem_00 Ebruliya 17 haftalık Ken 3 kilomu masallah hocam abooo 😂😂😂 şeker falanda cıkmıyor dimi, vallahi alamadm ya ilk gebelik abur cubur yemedm için belki ekmek falan, ama kesinlikle öncelik bünye gibi ablamda böyleydi annem de erkek kardesmde almş sadece beni de 3600 dogurmuş
Mucizem_00 Hilalnur3850 bugun gidecgm geçen ay 151 gramdı gelişimi iyi dedi16 haftalık Ken. şmdi 21 haftalıgım sanırım 300 350 olması lazım, ben fındık badem ceviz muz süt hergün tüketiyorum cips falan canm ckerse az yiyip bırakıyorum oda 3 4 günde bi
Mucizem_00 Nilda_mom aynen canm 20 30 kg alanlara yük. Ve tabi görsel olarakta kötü duruyor ne kdar elde de olmasa ama kimileri de ha babam yiyor alıyor onları diyorm, veya saglık sorunu gibi şekeri olanları demiyorm ama birazda tabi Allahn verdiği canı vücudu heba etmemek lazm, banada doktorm herşey cok iyi dedi :)
mrvrm 45le hamile kaldım. 29+4üz. 56-57 bandında dolanıyorum şu ara 😅 ah keşke daha fazla alsam, doğumdan sonra da kalsa diyorum ben de. Öncesinde ne yaptıysam kilo alamadım, dogurunca alırsın dediler ama bence dogurunca da hiçbir şey kalmayacak 😓🙈