Hayırlı sabahlar kızlar . 33 haftalık gebeyim . İlk bebeğim normal dogumla olmuştu . Şimdi ikinci bebeğim en son gittiğimde başı aşağıda olan bebeğim şimdi makat pozisyon almış doktor büyük ihtimal sezeryan dedi . Son ana kadar tekrar dönme ihtimali var mıdır makat pozisyonun bebeğe herhangi bi zararı olur mu