Kızlar bugün 8+1im ama normalde hep kusarım bu sabah kusmadim mesela daha sonra göğüslerimin üstüne yatamazdim o kadar doluydular ki sanki bu gece yumuşamislar sanki rahat yatabildim hatta bebeğin kalbi mi durdu acaba korkuyorum ama herhangi bir kanama da gelmedi bir şey böyle birden belirtiler kesilebiliyor mu sizde de olmuş muydu zaten yarın doktora gidicem her türlu orda netleşir ama içim içimi yiyor😔