Dilara1233 Ben doğum yaptığımda da hemen inmedi sütüm. Böyle damla damla geliyordu resmen 4 5 gün boyunca böyle devam etti. Bende mecbur meme, mama verdim, sarılık olmaması için. Bol bol su iç stres yapma birde sütlaç ye bol bol iner mutlaka sütün. Bugün 39 günlük olduk sadece anne sütü ile besleniyor. Sütlacin bende aşırı faydası oldu. Birde lohusa şerbeti yaptır kendine onunda süte çok faydası var canım.