Nilayse 15+1 haftalık hamileyim. 6. Haftadan beri mide bulantım var. 14. Haftada mide bulantılarım azalmıştı ama son birkaç gündür tekrar şiddetlendi. Bu şekilde olan var mı. Tekrar başlamasının sebebi ne olabilir.
benimmdunyamm Nilayse 🤣🤣25 haftama kadar kustum ben doktorlar genelde o haftalarda geçer diyor bazılarının geçiyor bazıları benim gibi oluyor bazıları doğuma kadar kusuyor ne yazikki
Kleopatra- Nilayse Bir geçer bir gelir canım o önemli değil. Ben ilk haftalar çok az kusardım 3 4 kere anca kusmuşumdur. Ama 29 haftalık olacam şuan ve arada midem yine şiddetlenmeye başladı ilk günler gibi. O yüzden mide bulantısı sorun değil tehlike teşkil etmiyor
Nilayse Kleopatra- tehlikeli olmasa da çok zorluyor. Su içemiyorum uzun zamandır. Tiksindiğim için. Sanırım o yüzden iyice enerjim çekildi
Nazan6019 Benimde aynısı oluyordu o haftalarda canım 16 haftada azaldı 17 de bitti gibi bir şeydi 18 de geçti
Nilayse Nazan6019 bebeği kabullenmekte zorluk çekiyorum. Plansız gebelikti. Acaba bununla ilişkili olabilir mi. Çünkü bebekle bi bağ kuramadım. Başkaları karnını severken ben hamile olduğum aklıma gelince hüzünleniyorum. Bulantılarımın geçmeme sebebi psikolojik olabilir mi