Seda5885
Yaa öncelikle çok çok geçmiş olsun bende 37+4’teyim ilk başlarda yalvardım doktora cipralex yaz ama yazmadı secita ve atarax yazdı onları içtim hayata gözlerimi açtım başta pasiflora verdi 1 ayım boşuna zehir oldu zaten üzerinde ilaç değil ek gıda yazıyor başlarda hergün içtim ama şimdi 2 haftada 1 tane yetiyor çok şükür çok fazla içme diyen oldu doktorun bizzat kendiside ama içimdeki bebeği kabullenip ona hiçbirşey veremiyordum çünkü hayata kapatmıştım keşke düşsede ilaç içsem diyodum sonra ilaca başladım çok şükür kafam yerine gelince hayattaki herşeye başta yavruma sıkı sıkı sarıldım kalp atışlarını dinlemeye gittiğimde hemşire dediki maşllah ne kadar mutlu bir bebek demekki annemiz çok mutluki bebeğide bu kadar huzurlu o yüzden ben kesinlikle ilaçsız panik atak olan bir annenin asla evladına yeteceğini ve o verimli hamilelik sürecini geçireciğini asla düşünmüyorum stres dahada zarar veriyor çocuğa tabiki hiçbir anne isteyerek bilerek zarar vermez yavrusuna ama elden hiçbişi gelmiyor keşke biryeri ağrısa insanın ağlarsın ağrı kesici içersin geçer ama bu dünyada tarifi olmayan bir hâl rabbim hepimize şifalar versin yavrularımızı korusun inşllh🤲🏻