Kızlar son zamanlarda ayaklarım ara ara geceleri kaşınırdı. Dün geceden beri sürekli kaşınıyor ne kolonya ne soğuk su fayda etmiyor. 35 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Başına gelen oldu mu ? İnternette erken doğum anı bebek ölümleri flan yazıyor korktum açıkçası. Bugün doktora gideceğim ama bu durumu yaşayan var mı varsa çözümü var mı ?