Sevdashn Lgel ağrım yok sancım yok niye gidiyim ben şimdi gidip ne diyim yada için rahat etsin bebeğimin hareketlerinde azalma var maalesef yoksa suyunun gelmesini beklerdim
Sevdashn Kevserr42 aylar sonra ilk defa dışarı çıkıp kocamla kahvaltıya gidecektim yavrum ya yapılır mı bu anneye 😁
hankayaa123 Sevdashn sizde nişandır ama RbR arkadaşa dedim 2 gün üst üste alttan muayene olmuş ya alttan muayene olduğu zaman lekelemne normal herkeste olmayabilir ama genel olarak bu durum normal
hankayaa123 RbR alttan muayene sonrası kahverengi lekelenme olabilir bu normaldir ve nişan değildir ki
NeseA Canım benim 1 hafta boyunca sümüksü şeffaf akintim vardı sonra bi sabah o sefaf akıntı kahverengi oldu sancılarım başladı düzenli ve 2 saat sonra doğum yaptım. Rabbim yardımcın olsun sağ salim al kucağına yavrunu😘
selencicek Sevdashn devamlı parca parcada gelebilir ara ara bı kac gun surer kan su sancı düzenli kasılma olursa o zaman hastaneye git
Sevdashn Ceren1calhan işte değişiyo herkeste belirtiler ve akıntılar bı tane kız yazdı böyle akıntım sümük gibi uzuyo diye ertesi gün doğurdu