denizcim daha önce bi kaç tane düşüğüm var o yüzden istirahat verdi çok dikktliyim bende, ilkinde çok paldır küldürdüm ama yapı meselesi tabi ben rüzgar esse hasta olan cinsten olduğum içinde olabilir ama ilk 3 ay önemli diyor her doktor bence sizde dikkat edin o kadar yormayın kendinizi