Hanımlar günaydın, bu saatte kimse var mıdır bilemiyorum ama tecrübelerinize ihtiyacım var.
6 aylıkbebrğim var. Öksürüyor hapşırıyor ve burnu tıkalı hep ağlayarak uyandı gece. Ama ateşi yok. Doktorumuz izinde sadece ateşi yoksa carpol verin dedi o kadar.
Başına böyle birşey gelen var mı? Neler yaptınız?