Merhaba kızlar 37+5 dogum yaptım şuan bebeğim küvezde dogum sırasında sıvı yutmuş solunum sıkıntısı varmış 1 hafta gözetim altında kalabilirmiş aynısını yaşayan varmı bi ses versinler daha bebeğimi tam kucagıma almadım tavsiyeleriniz neler lütfen yazarkısınız