happykrkmzs ben 2 tane sezaryen oldum ilkinde hiç bilgim yok sürekli doğdu mu diye soruyodum hemşirelere 2. De de hep dua ettim tabi 9 sene sonra yapınca 3. Çocuğu tabi doğum yaptım ayy bu çok küçük yaaa dedim doktorum da bu mu küçük dedi 52 cm boyu 3460 Gr kilosu 37+4 de doğum yaptım 😊 ama hala küçüktü bana göre şuan 7 aylık maşallahı var tabi ben korunurken yine hamile kaldım 17 haftalık gebeyim