guzelkizannesi Kızlar covidim ve doktor oksapar iğne verdi kullandığım dan beri sabah çıktığım ilk idrarım aşırı koyu oluyor bunu fark ettim normalmi sizce yaşayan varmı doktora ona göre söyleyeceğim
Arvenveannesi guzelkizannesi çok geçmiş olsun öncelikle. Oksaparla ilgili olduğunu düşünmüyorum. Ben de kullanıyorum . Vüvudunuzun daha fazla suya ihtiyacı vardır. Oksapar yapmaz.
Elif71 guzelkizannesi bende 4 aydır kullanıyorum öyle bişey olmadı vücudun susuz kalmıştır muhtemelen çok içmeye çalış
Bilgess Bende 7 aydır kullanıyorum öyle bir sorunla karşılaşmadım vücudun çok susuz kalmıştır diye düşünüyorum bende
benimmdunyamm guzelkizannesi iğneyle alakalı değildir o ben kaç aydır kullanıyorum öyle bir etkisi yok çok su iç idrarını tutma