glryldrm Merhaba yarın ilk kez çatı muayenesi olacağım 37+1 haftalık gebeyim çok tedirginim aranızda muayene olan varmı korkmalı miyim
zehraaaktas glryldrm bence korkmana yok ya az Bi acı oluyo birkaç saniye sürüyor zaten sonra geçiyo ki alışıyosun Bi de kendini kasmazsan hiç problem olmaz
uraz_ve_annesi- glryldrm bende 35. Haftadayım 37-38 gibi yaparım dedi doktorum şimdiden geriliyorum düşündükçe ama şöyle düşününce de normal doğumu çok istiyorum ordan bebek çıkacak, eğer bunu yapamayacaksam onu hiç yapamam diyerek kendimi motive ediyorum Allah yardımcımız olsun ay
benimmdunyamm glryldrm hiç acımıyor ben 35 haftada oldum sancım olduğu için nefes alıp verirsen acımıyor sikarsan acıyor
Umutaren Canım bana bugün yapacakti muayene 38+1 iken sancın yok doğumu tetiklemeyelim dedi 5 gün sonra çağırdı o zmn yapacağını söyledi
glryldrm Yarın nst gireceğim en son gittiğimde çatı muayenesi de yapacağım demişti. İlk defa olacağı için biraz gerginim korkuyorum :(
DuyguTpl Hiç acımıyor. Anlamıyorsun bile. Ben doktora acıyacak mı diye sorarken muayene etti ve bitti. İşte bu kadardı dedi, çok kısa sürdü şaşırdım. Abartmaya hiç gerek yok. Kendini korkutma canım
glryldrm Bir yandan gerginim aslında bir yandanda bebeğim için ne gerekiyorsa olsun diye düşünüyorum. Aslında bu kadar buyutmemistim ama saatler kaldıkça bir gerginlik oldu ateş bastı iyice 🙈
BuseTolga glryldrm benim de çatı muayenem oldu kuzum gerçekten rahat olursan hiç acımıyor ve çok kısa sürüyor