Gulsrn1122 Mutlu_2267 bendede aynı sorun vardı akıntım da çok vardı idrar tahlili yaptırdım yoğun enfeksiyon çıktı fitil ilaç ve krem verdi doktorum
Benimennembirmelek Mutlu_2267 aynn bendede çok kaşındiği zmn sisiyodu geçmiş olsun cnm umarım bı daha olmaz çok berbat bı durum 😐
Mutlu_2267 Benimennembirmelek çok şükür doktorun verdiği iki sefer kullanımlık fitil ve kremler işe yaradı artık kaşıntım yok ama enfeksiyonum bitmedi. O kullandığım fitil çok fayda etti kaşıntısı olan herkese tavsiye ediyorum
Benimennembirmelek Mutlu_2267 cnm ben hicbisey kullanmadım ama hep temiz tutyodum sürekli iç çamaşırı degistiriyorum ztn degistirmessem hemn kaşıntı başlıyo ama nerdeyse üç ay sürdü geçmesi 😑
Mutlu_2267 Benimennembirmelek ben sürekli çamaşır değiştim yıkadım krem kullandım bide ilişkiden uzak durdum. Fitil falan da kullanınca geçti çok şükür
Tugce-12 Mutlu_2267 hamile değilim ama bebek istiyoruz daha yeni idrar yolu enfeksiyonu yaşadım idrarımı yaparken ağlayacak gibi oluyordum o 2 adet fitil o kadar iyi geliyor ki çok şükür ağrışarım yanmalarım sancılarım hepsi geçti
Mutlu_2267 Tugce-12 benimde önce idrar yolu enfeksiyonum vardı sonra mantar oldu kaşıntı akıntı şişkinlik oldu 2 Li fitil vardı onu kullandım temiz bakım ve kremleri kullandıktan sonra geçti çok şükür
Benimennembirmelek Mutlu_2267 ayy ilişki diye bişey vardı demi 🤣🤣😂😂 vallahi eşim üç aydır yok o yüzden ilişki hiç olmadı 😂ama kaşıntı çok kötü ya Allah kimseye göstermesin
Ayseaysa Mutlu_2267 bende aynı sorunu yaşıyordum burdan bı arkadaş sirkeli suyla silin demişti birazda olsa işe yaradı bende
Ayseaysa Mutlu_2267 çok az koymuştum ben sirkeyi tam kesmedi ama rahatlattı yoğurtta duymuştum o zararda vermez