Artık beni hiçbir şey kesmiyo, 34. Haftaya az kaldı salatalık yedim galviks şurup içtim az önce hala bana mısın demedi :( sabahın 6sı oluyo mide yanması yüzünden uyku kalitesi kalmadı. Demir ilacı içtim diye süt de içemiyorum ama laktozsuz süt falan içince o biraz rahatlatıyodu