Hanımlar merhaba, benim 2.hamileliğim ilkini özelde sezaryenle yaptım. Şimdi de 24 haftalığım. Özel hastane fiyatları malum her ay zam geliyor neredeyse. Devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalanlar ya da şu devlet hastanesinden uzak durun diyeceğiniz hastaneler hangileridir?
Herkes zamları konuşuyor dikkatimi çekti, genel bir bilgi alışverişi olur diye düşünüyorum.