23mayiis17 Merhaba biz keseyi göremeyince doktorum alttan USG ile bakalım demişti ben kabul etmedim 1 hafta sonra gittim tekrar normal ultrasonda gördük keseyi fakat bebeği göremedik tekrar alttan USG ile bakalım dedi ben yine istemedim düşük tehlikesi falan oluyor diye. önümüzdeki hafta tekrar gideceğim bakalım bebeği görebilecek miyiz. Sizce alttan USG tehlikeli mi kafam çok karışık.
Lesyaca 23mayiis17 korkma canım benim doktorumda 2 kez baktı o şekilde muane etti bi sıkıntı olmadı hemde daha 5 ve 7 haftalıkken Allah’a şükür şuan 32 haftalığız sen içini ferah tut 🫶🏻
zeynepaylaipek 23mayiis17 çok erken öğrenmiştim kızımı tahminiuchaftalikti. Şans eseri kanda çıkınca devlette ki Dr keseyi görene kadar resmen peşimi birakmadi önce sürekli kan vermeye gittim daha sonra da alttan usg ile bakmak istedi neyse bir baktı yok ikiye gittim istemedim yine de bakmaya zorladı yine baktı o zaman tam net ne dedi hatirlamiyorum kalktım birkaç gün sonra özele gittim ben. Beş haftalıkti ve düşük tehlikesi var bebek olması gerekenden aşağıya tutunmuş dedi ilaç içtim bir hafta çok şükür o bebek şimdi üç yaşında meleğim. Bu Dr un alttan usg si mi buna sebep oldu yoksa o zaten var mıydı bilmiyorum ama tedirginligini anlıyorum
Melismelo Ben yurtdışında kalıyorum ve 15. Haftama kadar hep altan baktı tehlikeli değil, ilişkiye girince farksızmı oluyor sanki korkmayın, doktorunuz ne yaptığını biliyor sonucta 🤷♀️
hafsam_omerim Melismelo bende yurtdışındayım 38.haftamdayım her muayenede doktor alttan ultrason yaptı hatta bugün bile öyle yaptı bişey olmuyor yani
Eylul10 Değil tabi ki öyle olsa doktorlar teklif eder mi? Ben 6. Haftada alttan muayene oldum bebeklerimin kalp sesini duydum. Şimdi de serviks uzunluğu için haftalık alttan muayene oluyorum
23mayiis17 Vera09 Tamam sana bırakıyorum senin tercihin diyor ve bı daha ne zaman gelmem gerekiyorsa o zamana gün veriyor 🤷 ısrar etmiyor anlayısla karşılıyor
23mayiis17 Talihimyokbahtimkara Bununla alay edilecek bir sey yok herkesin kendi tercihi sonuçta ben tehlikeli diye biliyordum o yüzden 1 hafta daha erteleyip öyle gördüm keseyi. Doktor sizin gibi tepki vermedi. İlk gebeliğim ve bilinçsiz bir şekilde düşünüyorum belkide. Bilgi alayım bı fikir sahibi olabileyim diye soruyorum. Alaycı bir şekilde yorum yapıyorsunuz ama
Talihimyokbahtimkara 23mayiis17 Yaa hayatım aşk olsun gülelim diye yazdım tabi ki de seninle alay etmiyorum bende korkarım zaten alttan muayeneden 😅
23mayiis17 Cansu1- Evet biliyorum fakat bebeğe zararı olur mu diye düşüğü tetiklermi acaba diye endişe ettim daha önce kardeşim aynı sorunları yaşadı çünkü
maisiyah_345 Ben alttan muayeneye hep karşıyım çünkü işk hamileliğimde keseme Zarar verdi doktor ve ben bir kayıp yaşadım. Şimdi 2. Ye hamileyim ve başından beri ilişki bile yasak bana ama gel gör ki 17. Haftamda rahim ağzımda hunileşme varmış diye o hafta iki ayrı doktor tarafından hem alttan muayene edildim ikinci gittiğim doktor üç parmağını da vajinamdan içeri soktu çığlığı patlattım doğurdum diye sakin ol doğurmadın kontrol ettim dedi ve ben gerçekten de doğurmadım yani hem usg hem de elle kontrol edildim. Doktora dedim ilişki yasak dediler siz üç parmağınızı geçirdiniz dedi ki başka şansım yoktu. Şimdi size de siyeceğim odur ki yapabildiğiniz kadar alttan usg den uzak durun
23mayiis17 maisiyah_345 Böyle bir olay kardesimde yaşamıştı o yüzden bende tedirginim zaten. Bı hafta geç göreyim ama zarar gelmesin diye düşünüyorum
23mayiis17 zeynepaylaipek Evet bu yüzden büyük bir tedirginlik yaşıyorum bakalım haftaya gittiğimde bebeği görebilecek miyiz 7 haftalık olacak haftaya
Kader4934 Benmde ilk gebeliğimde bebegin kalp atışları icin gittik dr Alttan bakmak istedi bende tamam dedim bakti kalbi atıyordu.devlet olduğu icin babayi iceri almiyorlar o yuzden ertesi gün Eşim ozele gidelim diye israr etti oda duymak istiyordu kalp atislarini gittik ve bebegimin kalbi durmuştu.Tevafuk mu oldu sebep mi oldu bilmiyorum ama bebeğimi kaybettim kurtaj oldum malsf o yuzden bende cok korkuyorum alttn muayeneden.
23mayiis17 Kader4934 Çok kötü olmuş 🥺 canım acıyacak korkusu değil de bebeğe bir zarar gelmesinden çok korkuyorum. Özele gidiyorum şimdilik kontrollere onlarda çok ısrar etmiyorlar kararı bana bırakıyorlar