Blgnaydmr merhaba bende en son 39+3 de gittim hix sancim yok karnim dusmemis nisan yok su gelmedi diye ama bebek hareketide epey azdi. 2 gün daha bekleyelim dedi ve 39+5 gecesi acile gittim ishal bulanti boncuk boncuk terleme ve önce sertleşme sonra duzensiz sanci ile.
Gece 1 den sabah8e kadar acilmam 4 cm ilerlerdi suni aldim ama acilmamin ilerlemedigini soylediler sonra kalp atisi duser eder korkusu ile sezaryana alindim öglen saat 15. Gibi ama meger acilmam 8 cm mis sondayi takan hemsire dedi ama artik sezaryan icin bayilma noktasindaydim saglikli olsun napalim kizim 2.5 yasinda suan🥰