Hamileanneyy Adet sancısı gibi ağrışarım oluyor özellikle geceleri uyurken. Normal midir. Geçem pembemsi bi akıntı geldi yerleşme kanaması dedi doktor. Perşembe kontrolum var. Annemler normal diyor ama sizce???
HalisEbruoban Hamileanneyy canim ben ikinci bebegime hamileyim 7/4 hala oluyo ilk bebegimdede oluyo korkma normal bebek yerlestigi icin rahim buyuyo ondan oluyomus
Selocan Hamileanneyy ilk zamnlar bende gece gündüz kıvranıyordum arada geliyordu ama fena ağrıyordu 7. haftadan sonra geçti o ağrılar beline yada ayağını sıcak tut mutlaka ağrını keser ben öyle atlatiyordum
Gmzmtn Hamileanneyy bende de kahverengi lekelenme oluyor bence çok normal uzan ve bi kaç gün iş yapma ben de azaldı mesela
Tosbik Hamileanneyy bnmde o haftalarimda adet sancısı gbi sancilarim olrdu ama olablyrmuş normalmiş. Bnde bi sikıntı yasamadim hiç
HalisEbruoban Hamileanneyy canim onun icin yapacak bisey yok 12 14 haftaya kadar suruyo dayanilmicak derecedeyse doktoruna soyle idrar yolu enfeksiyonu da olabilir ama ben su an ayni seyi yasiyorum
Kardii Bebek yerleştiği için birde rahim genişlemeye çalışıyor çünkü rahim kızlık rahimibden kadın rahimine geçiş yapıyor bebek oluşuyor benimde öyleydi şimdi 12+5 im mesela şimdide rahimim büyüdüğü için ağrılarım oluyor ama normal ağrılar kanaman olmadığı sürece korkma aklına da kötü düşünceler getirme canım