aybarsaybuke bilimsel olmayan hiçbir şey denemedim. Doktorla görüştüm, tüplerimi kontrol ettirdim, yumurta takibi yaptırdım, verimli zamanları günaşırı ilişkiyle değerlendirdim , her ay heyecanla bekledim vee 1,5-2 sene olmadı. Kedi sahiplendim, bebek fikrini askıya aldım, kendimle ilgilendim, işime yoğunlaştım, doktora gitmeyi bıraktım(sağlık sorunum olmadığı için) 3. ayda güzel haberi aldım.