Seyidemert Benimde o zaman buna yakın çıkmıştı bir şey demedi doktor sorun var gibisine ama şimdi düştü tabi ben doktor değilim illa bilemiyorum ama sorun olsa doktor söylerdi içini ferah tut Allah’ın izniyle bir şey olmaz yinede doktora git gerekirse başka doktora git ben öyle yapmıştım çünkü