Adet günlerim düzensiz en son6 haziranda regl oldum takvim uygulamasına kayıt ediyorum her ay. Bu ay da 18 temmuzda regl başlangıcı gözüküyor fakat hala regl olmadım ve kasıklarda ara ara çok hafif bi ağrı hissediyorum. Göğüslerime dokunamıyorum bile sızlıyor ve olduğundan şişkinler. Bugün de sabahtan beri mide bulantım var ve beyazımsı bir akıntım var birkaç gündür afedersiniz vajinamı sürekli ıslak hissediyorum. Gebelik belirtisi midir yoksa regl belirtisi mi ? Test yapsam sonuç çıkar mı ?