Kızlar selam, benim 4 yaşında ufak bir köpeğim var. Sürekli köpekle bebek yapamaz, Sağlıklı değil mikrop bulaşır gibi tepkiler alıyorum. Köpeklerin temiz olmadığı vs gibi şeyler konuşuluyor çevremde. Ama ben ona bebek gibi bakıyorum. Tuvaletini asla eve yapmaz. Dışardan gelince hijyenik köpüğüyle pati temizliği yapıyorum. Tertemiz bir köpek. Artık gerçekten çok üzülüyorum. Eşimde her ne kadar yavrusu kadar çok sevse de etkileniyor bu tepkilerden. Biraz kıskanç bi köpüş, bana çok bağlı. İlk zamanlar biraz kıskanabilir tepki gösterebilir ben tolere edebilirim ama eşim pes eder mi diye çok korkuyorum. Bir de sakın yalamasına izin verme dilinde mikrop var diyenler var. Gerçekten o da benim yavrum ve insanın çocuğuna bişey denilirse zoruna gider ya benim de köpeğime bu tarz şeyler söylenince çok zoruma gidiyor. Sürekli dua ediyorum allahım oda benim yavrum lütfen çok çabuk adapte olsun ve hiç bir sorun yaşamayalım diye. Sizlere sorum köpeği olan hamileler ya da çocuğuyla köpeğini birlikte büyüten anneler var mı ? Böyle sorunlarla karşılaştınız mı?