Herkese merhaba, hamileliğini geç farketmiş bir anne adayı olarak aranıza katıldım 6 haftalık :). Acaba doktoru risk görmemesine progestan fitil başlatan var mı? Bugün eczaneye gittiğimde düşük riskiniz mi var dedi doktorumda herşey yolunda gözüküyor dedi ama sıkntı olmasın iyi tutunsun die sana bir fitil yazıyorum dedi. Yani ilk aylarda sadece tedbir amaçlı kullanan oldu mu ? Çünkü kullanan yorumları hep ikinci üçüncü bebek denemeleri, herşeyi de almak istemiyorum.