ozlem-t Hatice3558 Bütün dualarım ben ve benim gibi hamişlerle. İlk gebeliğim olduğu için pek fazla bilgim yok yaşayıp öğreneceğim artık. Ne yaşarsam yazarım, belki faydası olur 😊
Yunni ozlem-t bekliyoruz, seni 😀 rabbim Bi avaz da kurtarır inşallah. Benmde 39+5 bekliyorum tık yok yaw 😀
snm-ekr1 ozlem-t ay hadi bakalım benim nişanım geldiği günün ertesi günü doğumum olmuştu nişan zaten doğumun en büyük belirtisidir belkide şuan doğurmuş bile olabilirsiniz inşallah hayırlısı olsun