DilaraDefne yurtdışındayım bana da yapmadılar burda bi arkadaş var o burda iğne yapmıyorlar dedi bana verilen kağıtta 24 haftada şeker testi yapılacağı söylüyor ama bana doktor son kontrolde demedi geçen gece rahatsızlandım bi doktor geldi ona sordum o da bir sonra ki kontrolde doktor söyler dedi bende o zamana 26 haftalık olacağım gideceğim bir de o şu tarihe diyecek en az 30 hafta olacağım dedim doktorun bildiği vardır dedi geçiştirdi herşeyleri tuhaf Anam bunların