Kbrblgl1 sizin yukarı çıkması için yapabileceğiniz tek şey kendinizi yormayacak şekilde hafif yürüyüşler yapmak-tabi doktorunuza danışın mutlaka- ve çok kilo almamaya çalışmak..benim de plasenta previa m vardı, doktorum hiçbir zaman yürüyüşü yasaklamadı, her gün 1 saat yürüdüm, diğer gebelerden farklı olarak mesela bu sayede karnım hiç yağlanmadı, sarkmadı, direkt yuvarlak şekilli bir rahim görünüyor karnıma bakınca..bence bunun da etkisi oldu yukarı çıkmasında, şu an doktorum istersen normal doğum bile yapabilirsin tamamen yukarıda diyor ..tabi bazen ne yaparsanız yapın çıkmayacak, biraz da rahim yapınızla ilgili