Suleyya Kızlar 31 haftalık hamileyim ne sağa yatınca ne de sola yatınca rahat edebiliyorum bir tek sırt üstü yatınca uyuyabiliyorum bebeğe çok zararı var mıdır acaba
Edabykl Suleyya Bugün doktora gittim kontrol vardi bana dediki genelde hep sol tarafa yat bebek daha iyi besleniyomus ilk defa duydum simdi hep sola yatacam
Talihimyokbahtimkara Suleyya Canım mümkün olduğunca sola yatmaya çalış az kalmış maşalah az daha idare et ☺️
Nors Suleyya bende aynı senin gibiyim 30haftalıpım sağa sola yatınca bildiğin bel oyuntusuna tekme atıyo rahat vermiyo 🧐
K1a2d3e4r Suleyya kan akışı yavaşlıyor sırt üstü çok önermiyorlar ama yanlara hafif destek vererek yatabilirsin YouTube da Banu Çiftçi nin gebelikte yatış pozisyonu diye videosu var izle canım 👍🏻😌
Talihimyokbahtimkara Edabykl Kuzum sırt üzeri ve sağa yatıldığında kan akışı yavaşlıyormuş sola yatışlarda kan akışı sağlıklı oluyormuş birde
Edabykl Talihimyokbahtimkara onu biliyodum ama hic beslenmesini etkiler diye dusunmemistim öyle dedi bugun bana
Talihimyokbahtimkara Edabykl Onu bende ilk kez duydum galiba o da kanla alakalı kandan da besleniyorlar ya akış hızlı olunca hüp diye çekiyorlar demek 😅
CananDuru Suleyya uyumasanda sola yat sırt üstü pozisyonu hamileler için iyi bir pozisyon değil nefes alışın bile yavaşlar sokda bebek güzel beslenir kan akışı çok iyi oluyor solda
MDeniz42 Suleyya benim doktorumda kesinlikle yatmamamı söyledi. Hem kordon folanımı sırt üstü yatınca oluyormuş ve bebeğin nabzı düşüyor. Bende çok istiyorum sırtüstü yatmayı bazen dinlensin diye bir dakika yatıp tekrar düzeliyorum
Aaaaammmaaa Eyer oyle alışmışsan sirt ustu yat ayaklarininin altina yastik koy kan akisin guclendirirr dokdorum oyle soyledi bana