RehoGelin genel olarak senin gibi düşünüyor herkes ben de rüyam da hep normal doğum yaptığımı görüyorum onun da etkisi olabilir ama kendi evimde olamamak ta beni endişelendiriyor. Kayınvalidem in evinde kalmak zorundayım. Oturduğum şehir ve doğum yapacağım şehir farklı ☺️. Doktorum da 5 yıldan sonra daha iyi olurdu dedi yine de sen bilirsin bi bakarız çatı muayenesi filan 36. Haftada ama o da riske atmak istemiyor, eşim hiç istemiyor. Ameliyat beni korkutuyor ki ilk sezaryen doğumum çok güzel geçti sonrasında da çok çabuk toparladım ama ne bileyim içimde bir yerlerde hep o acıyı sancıyı çekmek isteği var. 🤷🤷