Ya kızlar 37 ye gelene kadar arada günde bir ya da iki günde bir defa ritmik şekilde hissederdim de bu hafta günde üç dört defa ortalama 5 er dk kadar hıçkırıyor sabah öğle akşam gece…
Acaba benim yediğim içtiğim birşeydrn mi bilemedim yazık kız yavruma ben hiç sevmem hickirmayi geçmedikçe de sinir olurum o da sinirleniyor mudur ki 😂 sizlerde de sık oluyor mu