Ahuebrarannesi mrs_atalay karpuzu da geçtik küçük bir balkabağı olduk artık ama daha da gelmeye niyeti yok paşamın 40+2 deyiz
Bayancorek Imaram3 İyiyim çok şükür şuanlık, sıcaklar biraz zorluyor bir de arada toplanınca canım yanıyor bazen o kadar. 🌸😇 Sizde nasıl? 🤗
elifuslu1002 mrs_atalay 28+3 81 gün kaldı kucağıma bi alsaydım Allahını izniyle çok merak ediyorum bebeğimi
mrs_atalay Pelinakcn bunu ben de merak ediyorum her kontrolde 2 hafta önden gidiyor yani 38de 40 haftalık olup 38de mi doğurcam acabaa😂
Krnn1 Bende ilk haftalar zaman nasıl geçecek diyrdum şimdi 25. Haftadayım. Bu yaz bitse ekimde doğum telaşı saracak🤰Zaman çok çabuk geçio valla