aslihan_21 16.haftada %85 kız demişti doktorumuz.Bugün detaylıda erkek olduğu netleşti.Ben de hep erkek hissediyordum hislerimde yanılmamışım☺️
aslihan_21 Deletedmom_12 teşekkür ederim☺️arkası dönüktü ve hareketsiz bir bebekti.Ama dr büyük ihtimal kız demişti meğer erkekmiş
Ummu_gulsevinc aslihan_21 bende pazartesi bir sürpriz yasarmiyim acaba 16 haftamda kız dedi doktor ama pazartesi/21 haftalık oluyorum detaylı ultrason a gireceğim kızım diye seviyorum şimdilik 🥰
aslihan_21 Ummu_gulsevinc bize de kız dedi hep detaylıda başka bir DR gittim dün netleşti inşallah sağlıkla gelsin miniklerimiz🥰