Smye57 Nts de sancısı çıkanlar kaç gün sonra doğurdu acaba bugün nts de sancım çıktı sıklasınca gel diyip yolladı merak ediyorum
Smye57 Deletedmom21662 sağolun cevabınız için 💖benimde dün vardı gelip gidiyordu ama suan hiçbiriey yok
Deletedmom21662 Smye57 rica ederim mesela benim de hissetmediğim halde Nst de yüksek çıkmıştı sancılarım 🎈
MafSon 35+5 haftada nts girdim sancim çikti doktorum magnezyum ilaç verdi ağrılari azaltir deye ve 2 hafta sonra gel dedi 2 gündür kasiklarimda değişik ağrılar