Dilsahhh3 Hanımlar normal dogumdan ne kadar zaman sonra duş aldınız hemen alsak sorun olurmu yoksa belirli bir vakti mi var
aise_meryem Dilsahhh3 sütünüz hemen geliyor. Ben dogumdan sonra kendimi iyi hissedince aldim. Bence çok rahatlıyor insan.
TinyBabys Dilsahhh3 eve geldiğim gibi aldım. Zaten o kadar terliyorsunuz ki her gün alınıyor. Bazen iki kere. Sadece varsa dikişinizi kurutmanız önemli.
Sltnemir Dilsahhh3 ben her iki doğum da yaşadım her ikisinde de eve geldiğim de duş aldım doktorunuz bilgi vernedi mi
Dilsahhh3 Sltnemir hayır doktorum hiç bir bilgi vermedi teyzem daha yeni sezeryan oldu ve doktoru 1 ay duş almıcaksın demiş. Cok şaşırdım
Sltnemir Dilsahhh3 valla bende şu an şaşırdım ben 4 ay önce sezeryan oldum cnm Su geçirmeyen bant vardı karnım da duş aldım eve gelince ilk olarak bir sıkıntı da olmadı
Dilsahhh3 Sltnemir doktoru öle söyleyince normal demi öyle diye bir sormak istedim demek doktordan doktora fark ediyor 🤣
Sltnemir Dilsahhh3 valla ne güzel normal yapmışsın bende çok istedim ikinci normal olsun diye ama nasip yap sen duşunu hem sütun de gelir
zeynepaylaipek Dilsahhh3 benim dikislerim hemen durdu zaten dikişleri de bekleyemezdim insan çok rahatlıyor ben sabah doğum yaptım akşam eve geldim duş aldım yatmadan