Gny18 Karliozlem canım sancılarını takip et bebişin hareketlerini takip et sakin ol öncelikle. Nişanı geldikten 1 hafta sonra bile doğum yapan var kendini kasma. Sancıların falan artarsa suyun gelirse doktora git.
anne-oldum5 Karliozlem tam kahve rengi değil ama yakın bir renkte bendende geldi 3 gün oldu ara ara gene geliyor ama gelen giden yok bide nst de devamlı sancım var 100 e bile çıkmıştı 38+2 yiz