Merhaba 38+2 de sabırsız bir hanımı anlatıyorum. Kontrolüm vardı pazartesi günü gayet gittik güzel gördüm miniğimizi muayene oldum normal dogum olur dediler neyse nst ye girdim sancım varmıs anlamadım geçer dedim eve gittik eşimle. Evde akşama kadar garip agrılar vardı bi gidelim dedim nst de gene sancım çıktı yatıs yaptılar. Ben hayatımda böyle bi agrı yaşamadım sanırım kemiklerim kırılıyor sandım. Agrı kesiciler serumlar fayda etmedi hastaneyi bir birine katmışım artık sabaha geliyordu dayanamadım sezeryan dedim. Sabah 5 gibi sezeryan oldum. İki agrıyı çekmek cok kötü bir tecrübe oldu. Ama kızımı görünce bütün agrılarımı unutuyorum. Tabi sezeryan zorlukları cok baska 😢