Ormanmeyveli ikinci hamileliğim annem de , kayınvalidem de evime çok yakın oturuyorlar ama bugüne kadar temizlik olarak gelip yaptıklarını bilmiyorum bende açıkçası hiç çağırmadım. Zaten sürekli evimi temizliyorum camlarım , kapılarım, dolaplarım her daim temizdir , övünmek gibi olmasın söylemesi ayıptır evim berbat halde temizlik yapmam lazım dediğim dönemler de bile evime gelenler evimin tertemiz olduğunu söylüyor biraz takıntılarım var bu konuda maalesef. Hamileyim eşim de sağolsun yardım ediyor kimseyi çağırma gereği duymadım çok riskli bir durumum da olsa eşim halleder yine çağırmam ne bileyim kimseyi çağıramıyorum ben çekiniyorum :( annem gelip yapayım dedi kaç defa ben yok diyorum hep yük olmak istemiyorum 🥹