SemaArin
İğnenin havasını iyi aldığınızdan emin olun birde iğneyi yaptıktan sonra pamukla üzerine bastırmayın sadece kolonya ile silin. Üzerine bastırıldığında dışarı çıkması gereken kan içerde kalıp dedi altına yayılıyormuş o yüzden morarma olabiliyormuş bir doktor videosunda öyle söylüyordu. Benim iki kutu bitti ama hiç morarmam olmadı daha fakat olur zamanla diyorlar bu iğne için normal bir durummuş