Soruyorumm ben oğlum için almıştım 6 aylıktan 10 aylık olana kadar kullandı ve emeklemeden hemen yürümeye başladı kızımda yanlış kullandık çok kaldırmışiz parmak uçlarında gezdi hep 1 yaşını doldurdu ama hala yürümüyordu bende zıpzıp aldım hem eğlendi hemde 2 hafta içerisinde yürümeye başladı çok şükür
Kullanımı çok önemli bence yürüteçlerin ama yürüteç yerine zıpzıp hoppala diye geçiyor alabilirsiniz