Elizya Kızlar belirtiğim gibi bu haftalarda kusma ishal normal mi😔😔😔artık yoruldum wc den inanın😔😔salı günü kontrolum varda sizce normal mi yarını beklememeli miyim?
Belissima Elizya kullandığınız ilaçların yan etkiside olabilir ama doktorunuza mutlaka durumu anlatın çok halsiz ve bitkin düşersiniz yarını beklerseniz
Elizya Enfeksiyon çıkmıştı yüksek derecede suya konulan bi ilaç vermişti tek kullanmalık ondan sonra başladı ondan mı acaba?
arkesophia Elizya o ilaç ishal yapıyo evet prospektüsündede yazar zaten ama kusma yaparmı bilemiycem 🤷♀️